תמנע אל שרון

אשת רפואה אינדיאנית,הרצאות,סדנאות,יעוץ אישי ועיסקי

שמאנית ומנטורית לחיים מזה 30 שנה,בדרך “התקשור השמאני”, החיבור שבין הרוח – הראש -הלב והגוף אשר נושא אותנו לאורך מסע החיים. מייסדת שיטתֿ “המצפן השמאני” – חזרה אלינו הביתה -לאיזון ,ריפוי וצמיחה בדרך הרפואה האינדיאנית בחיבור לפשטות ולאמת של האדם ביום יום.

סדנאות של תמנע אל שרון

תודעת העל השמאנית – מסע מדיטטיבי עם התוף השבטי הרפתקה בעולמות השמאניים לריפוי וגילוי עצמי לשנה הנוכחית, דרך החיבור והסנכרון עם שלושת הדמויות שבתוכנו – הילד/ה זקן/ת השבט והאדם שביניהם. בשילוב פעימות התוף השבטי "נאנאוואטצ'י " – רוח הנהר, צלילים והנחייה מתוקשרת נחזור לרגע אחד….להרגיש ,להתחבר לתדר הלב ולאנרגיית ההתחדשות של שנת 2021.

רפואת הקריסטלים – ככלי לריפוי ואיזון הגוף והנפש עולם הקריסטלים הוא עולם קסום המכיל רפואות של טיהור- איזון והעצמה מהעתיקים ביותר. בסדנה נדבר על המשמעות שלהם, האיכויות שלהם ונחווה תהליך של ריפוי וזיכוך. כל משתתף/ת יקבלו בסיום הסדנה קריסטל מתנה לדרכם קדימה.

מסרים מתוקשרים מקלפי הסגולה- רפואת החיות מסרים מתוקשרים אישיים דרך קלפי רפואת החיות. דרך "התקשור השמאני" – כל משתתף/ת יקבל מסר אישי מתוקשר מתוך 4 עולמות החיות .לעיתים נדמה לנו שאנחנו לא יכולים "לדמיין", "לראות מעבר" אך למעשה בכל אחד/ת מאיתנו יש את היכולת להתחבר לאינטואיציה האישית ולקבל את הדיוקים עבורו/ה.

פסטיבל נומיינד סתיו

5-7/12/2024
3 ימים של חגיגה לגוף ולנשמה – סדנאות, הרצאות, מסיבות והופעות

מרכז ההזמנות פתוח 24/7: 058-6244117
לתוכניה
לחץ כאן

טיול מאורגן למקסיקו וגואטמלה

13-27/1/2024
טיול עומק למקסיקו וגואטמלה – להכנס לתוך חלום

מרכז ההזמנות פתוח 24/7: 058-6244117
לתוכניה
לחץ כאן

טיול מאורגן לגואטמלה וקוסטה ריקה

בהמשך
טיול עומק לגואטמלה וקוסטה ריקה – להכנס לתוך חלום

מרכז ההזמנות פתוח 24/7: 058-6244117
לתוכניה
לחץ כאן

גלילה לראש העמוד