פריידי מרגלית ואלימור הניג

מייסדת תפישת המטאיזם ועומדת בראשה של קהילת מרחב מודעות, ובת זוגתה אלימור הניג – מנכ”ל מרחב מודעות

מייסדת תפישת המטאיזם ועומדת בראשה של קהילת מרחב מודעות, ובת זוגתה אלימור הניג – מנכ”ל מרחב מודעות ומומחית לטיפול בפחדים. שתיהן חיות את השליחות המשותפת ומבקשות לחולל שינוי חברתי אמיתי, כזה שיאפשר לכל אדם לייצר לעצמו גן עדן!

בעקבות מותו של חיים, פריידי יצאה לחקור את עולם התודעה. מהר מאד גילתה תשובות, ברורות וסדורות, אשר לימים גובשו לשיטת לתפישת ה”מטאיזם™”, דרך מתקדמת לחקור וללמוד את התודעה, להתנהל נכון ויעיל יותר במשחק החיים.

השנים עוברות ופריידי ממשיכה להתפתח ולהנגיש את הידע והמתודולוגיות המתקדמות לכל דורש. תפישת המטאיזם מבוססת חסידות-קבלה ויהדות, פילוסופיה עתיקה הנתמכת בתאוריות פיזיקליות בנות זמננו, ידע המאפשר לכל אנוש לחקור עצמאית את תודעתו, להכיר את נבכי מוחו ולהצליח לחדור לגרעין אישיותו. נמצא כי המידעים מאפשרים לפתח מיומנויות מטא-קוגנטיביות ולהנגיש חלקים על-מודעים במוח האנושי.

בשנת 2010 “מרחב מודעות פתח את שעריו, מתוך השליחות להעביר הלאה ולהפיץ את הידע והכלים המובילים אותה מאז ועד היום. רבבות  אנשים חיים לפי שיטת המטאיזם, מושכים בחוטים באופן קבוע, כאורח חיים, מנהלים את חייהם ויוצרים את המציאות בה הם חפצים

סדנאות של פריידי מרגלית ואלימור הניג

♦ תוכנית הרדיו האהובה “שיחות בגן עדן” יוצאת לשטח! מדברים על שאלות ברומו של עולם ובתחתיתה של ארץ… כי הכל אחד. רוח וחומר. פריידי ואלימור ישיבו על שאלות “המאזינים”, רק שהפעם, במקום שיחות טלפון, תהיה לכם הזדמנות לשאול אותן בלייב.“שיחות בגן עדן” הינה תוכנית רדיו פופולרית ב 103FM. פריידי ואלימור, שמו להן למטרה לקרב ולהנגיש את עולם התודעה לכל דורש, במטרה לשדרג את משחק החיים ואת האפשרויות הגלומות בו.
השתיים מבקשות להעביר כי גן עדן זה כאן והכל אפשרי זו לא קלישאה אלא פיזיקה פשוטה!

♦ לצאת מהמטריקסלא ניתן להסביר מהו המטריקס, אתה צריך לראות ולחוות אותו בעצמך… מהו הדבר שגורם לאחד להצליח, בעוד האחר מדשדש ומחפש את עצמו? מה זה שמכתיב אם נחיה באהבת אמת או בחיפוש תמידי אחריה? בהרצאה נבין מהי התודעה וכיצד היא מנהלת את הבחירות שלנו, נטמיע את תדר מלכות, מצב תודעתי של בטחון עצמי ותחושת מלכות.

טלפון: 077-2233489
כתובת אתר: לחץ כאן

פסטיבל נומיינד סתיו

5-7/12/2024
3 ימים של חגיגה לגוף ולנשמה – סדנאות, הרצאות, מסיבות והופעות

מרכז ההזמנות פתוח 24/7: 058-6244117
לתוכניה
לחץ כאן

טיול מאורגן למקסיקו וגואטמלה

13-27/1/2024
טיול עומק למקסיקו וגואטמלה – להכנס לתוך חלום

מרכז ההזמנות פתוח 24/7: 058-6244117
לתוכניה
לחץ כאן

טיול מאורגן לגואטמלה וקוסטה ריקה

בהמשך
טיול עומק לגואטמלה וקוסטה ריקה – להכנס לתוך חלום

מרכז ההזמנות פתוח 24/7: 058-6244117
לתוכניה
לחץ כאן

גלילה לראש העמוד