זהר צמח וילסון

בשנות התשעים, בעקבות אתגרים בריאותיים והתעוררותה של סקרנות בנושאי הגוף, הנפש והרוח, עזבתי קריירה בעולם הפרסום הניו יורקי ונרשמתי ללימודים במכון לתזונה אינטגרטיבית, בו גם לימדתי והדרכתי מאוחר יותר.

מאז, במשך שנות עבודתי כיועץ, מנחה, מרצה, מדריך, ומטפל נוכחתי שוב ושוב שכמעט בכל הסוגיות הבריאותיות, שינויים הדרגתיים בתזונה ובאורח החיים גורמים לבעיות להיחלש ואף להיעלם. במקרים רבים פונים אליי אנשים לאחר שנואשו מרופאים ותרופות.

במשך שנים הדריך טיולים וקבוצות בקוסטה ריקה. יצר והנחה סדנאות בריאות ותזונה בכפר האקולוגי פאצ'ה מאמה. מורה ויועץ בגישת התזונה האינטגרטיבית. מנחה ומרצה בתחום הבריאות והתזונה בארץ ובעולם. יועץ בריאות הוליסטית מוסמך (AADP). חבר ב-Psi Chi  אגודת הכבוד הלאומית האמריקאית בפסיכולוגיה. יועץ הבריאות והתזונה בסדרת הטלוויזיה “לסדר את הראש” בערוץ 2. מגיש מגזין הרדיו "תחושת בטן" על תזונה ומה שמעבר. העורך המדעי וכותב ההקדמה של הספר "תזונה אינטגרטיבית." משלב בהדרכותיו וסדנאותיו "הזנה באמצעות תנועה" המחברת בין עולמות הצ'י קונג, ריקוד, ותזונה.

“לפני 15 שנים, לאחר הרצאתו של זהר, כל הכפר הפסיק לצרוך סוכר. מי ייתן וזהר ימשיך לעורר השראה לחיים בריאים אצל אנשים רבים נוספים.” – טיוהר, מייסד הכפר האקולוגי פאצ’ה מאמה, קוסטה ריקה

סדנאות של זהר צמח וילסון

בלוז לסוכר – האם אתם נזקקים לקפה או ממתק כדי לסחוב עד סוף היום? סובלים ממצבי רוח משתנים? עייפים מרבית הזמן או נשלטים על ידי התקפי זלילה? הסוכר ממכר. הסוכר הוא קלוריות ריקות. הסוכר עושק את גופנו מחומרי מזון חיוניים. כמו הרואין, קוקאין, וקופאין, סוכר הוא סם ממכר והרסני.

מהו שפע תזונתי אמיתי – כשאנחנו נכנסים היום לסופרמרקט אנחנו עלולים להתבלבל מהשפע העצום של מוצרי מזון. האם השפע הזה אמיתי? זהר צמח וילסון ידריך אותנו כיצד נמדד שפע תזונתי: ויטמינים, מינרלים, סיבים תזונתיים, חלבונים, פחמימות, שומנים, ועוד. אנו נגלה שמרבית מוצרי המזון המגיעים במארז אינם מעניקים לנו גיוון משום שהם עשויים מאותם שלושה רכיבים.

ללמוד מהתשוקות שלנו – הגוף הוא מדהים. הוא יודע מתי ללכת לישון, להתעורר, ללכת לשירותים, שומר על 37 מעלות, ומצר את העיניים כשהאור נעשה בהיר. הוא יודע את פלא ההיריון והלידה. הלב שלנו מעולם אינו מחסיר פעימה. הריאות שלנו תמיד נושמות. הגוף הוא מחשב על, והוא לעולם אינו עושה טעויות. בהרצאה נלמד לזהות את הגורמים העיקריים לתשוקות. נסתכל על המזונות, החוסרים, וההתנהגויות בחיינו שהם הגורמים הבסיסיים לתשוקות שלנו. נצא מההרצאה עם כלים למינוף התשוקות להשגת שיפור תזונתי ובריאותי.

טלפון: 054-524-8818
אימייל: לחץ כאן
כתובת אתר: לחץ כאן

פסטיבל נומיינד סתיו

5-7/12/2024
3 ימים של חגיגה לגוף ולנשמה – סדנאות, הרצאות, מסיבות והופעות

מרכז ההזמנות פתוח 24/7: 058-6244117
לתוכניה
לחץ כאן

טיול מאורגן למקסיקו וגואטמלה

13-27/1/2024
טיול עומק למקסיקו וגואטמלה – להכנס לתוך חלום

מרכז ההזמנות פתוח 24/7: 058-6244117
לתוכניה
לחץ כאן

טיול מאורגן לגואטמלה וקוסטה ריקה

בהמשך
טיול עומק לגואטמלה וקוסטה ריקה – להכנס לתוך חלום

מרכז ההזמנות פתוח 24/7: 058-6244117
לתוכניה
לחץ כאן

גלילה לראש העמוד