גבריאלה זמל ונאור גרובר

מנחה ומאפשרת ביודנסה פסיכותראפיה קונבנציונאלית והוליסטית. נאור – מדבק בשמחתו ובעושר המוסיקלי שהוא מביא איתו.

גבריאלה זמל – מנחה ומאפשרת ביודנסה פסיכותראפיה קונבנציונאלית והוליסטית, פסיכודרמה,שיטת אלבאום, טנטרה  תראפיה, שיטת ד"ר נאדר בוטו, מדיטציית אושו.

נאור גרובר – מדבק בשמחתו ובעושר המוסיקלי שהוא מביא איתו. הסטים שלו מאופיינים בגלים של אהבה לקהל הרוקד עם המון רגישות, דמיון, גרוב ושימחה דרך מגוון אינסופי של צלילים, מקצבים וסגנונות מוסיקליים. נותן ממשנתו בכל פינה בארץ בפסטיבלים, סדנאות, מסיבות ואירועים שונים. לא תוכלו לפספס אותו עם מוסיקה מלטפת ועוטפת ועד ריקודים סוערים – מכל העולם וכל התקופות

הסדנאות של גבריאלה זמל ונאור גרובר

♦ ביודסנה מהכאוס אל הארוס – אחת הגרסאות העתיקות ביותר למקור היקום מופיעה במיתולוגיה היוונית המתארת את הזמנים שלפני תחילת החיים. בהתחלה היה "כאוס", זמנים של תוהו ובוהו.
ואז הגיע האל ארוס- אל האהבה והתשוקה, עם אנרגיה חזקה של סדר, אשר על פי המיתולוגיה, מקושר ליצירת הפלא של העולם, לכל חלקיקי החומר הראשונים שהתארגנו בפעם הראשונה ויצרו את החיים על פני כדור הארץ.

הארוס, האהבה, היא כוח המשיכה הקיים במרכז הכאוס
כל יצור חיי פועם ונושם יש בו את הכוח הזה, המארגן מחדש ומאפשר יציאה מהכאוס. אנחנו, בני האנוש, חלק בלתי נפרד מהכאוס והסדר, זה קיים בתוך תוכנו. בסדנה זו נחווה את כוח המשיכה המשותף לאהבה ואחדות.

הסדנא מבוססת על חווית המונעות על ידי מוזיקה, ריקוד תנועה והמפגש האנושי

♦ ביודסנה וניו שמאניזם: "ריקוד האש והתשוקה" –

ניו שמאניזם וביודנסה זאת דרך חווייתית לזמן את השמאן (המרפא הפנימי) בתוך תוכנו, לעורר את הלוחם, את הכוח המרפא של הטבע, להתאחד דרך השירה השמאנית, להזדהות עם הטוטם והקריאה לחיה העוצמתית המביאה את הריפוי עבורנו.

לכל אחד מאתנו יש כוח ריפוי, ירושה מאבותינו: "השמאנים" לשמאן יש אפשרות להיכנס לטראנס, להעמיק ולצלול בידע הקוסמי על מנת להרחיב את התודעה, לשחרר אותנו מדפוסים ישנים, והכוח של האש יכוון אותנו לדרך החדשה.

בסדנה נתחבר עם המוזיקה אל הידע הפנימי הקדומה של השמאנים,  ולכוחות הריפוי של הטבע.

פסטיבל נומיינד סתיו

5-7/12/2024
3 ימים של חגיגה לגוף ולנשמה – סדנאות, הרצאות, מסיבות והופעות

מרכז ההזמנות פתוח 24/7: 058-6244117
לתוכניה
לחץ כאן

טיול מאורגן למקסיקו וגואטמלה

13-28/1/2025
טיול עומק למקסיקו וגואטמלה – להכנס לתוך חלום

מרכז ההזמנות פתוח 24/7: 058-6244117
לתוכניה
לחץ כאן

טיול מאורגן לקוסטה ריקה

5-16/4/2025
טיול עומק לקוסטה ריקה – להכנס לתוך חלום

מרכז ההזמנות פתוח 24/7: 058-6244117
לתוכניה
לחץ כאן

גלילה לראש העמוד