מסע לקוסטה ריקה

חופית שומר
חופית שומר

קוסטה ריקה, משתרעת על פני שטח עצום של 51,000 קמ"ר, מזמינה את המטיילים בה למסע קסום העובר דרך מגוון נופים: יערות גשם, הרי געש מרהיבים ופעילים, בריכות מינרלים רותחות, ג'ונגלים וטבע פראיים, חופי ים יפהפיים ונהרות גועשים. המסלול כולל אטרקציות ייחודיות למקום והיכרות עם אנשי קוסטה ריקה ובראשם האינדיאנים שידועים בססגוניות ובנחמדות שלהם.

14 ימים של טבע עוצמתי

הטיול שלנו לוקח את המשתתפים במסע אל עבר הרפתקה מחדדת חושים ומרחיבת אופקים. הרי הגעש של קוסטה ריקה הם עוצמתיים ומוקפים בטבע שאסור לפספס. הר הגעש אירזו, הגבוה ביותר בקוסטה ריקה, ידוע בין היתר בזכות בריכות המינרלים הצבעוניות הסובבות אותו. הביקור באזור מרשים ומרגש, ונותן הזדמנות לפגוש מקרוב את אמא-אדמה.

14 ימים של בריאות והתחדשות הגוף והנופש

מעיינות חמים ובריכות מינרליים מאפיינים את קוסטה ריקה. לאחר יום מפרך של התרגשות והתלהבות מהמדינה היפה, נגיע אל נביעה חמה ממעמקים געשיים, ונתרחץ במימי המעיין – העור ירגיש בהבדל, והגוף יוכל להירגע לקראת עוד יום מאתגר ומסקרן ברחבי קוסטה ריקה. "אגווה קליינטה", נביעה טבעית מהמעמקים, תארח אותנו ביומנו השלישי למסע.

טיול בין עננים

האם אתם יכולים לדמיין את עצמכם מטיילים בליבו של יער ירוק ומרשים, כשמעליכם, לא הרבה מעל גובה הראש, מרחפים להם באיטיות עננים גדולים שכמעט ומזמינים אתכם לנוח עליהם? מלון לנדס אין לאב המטופח, בו נשהה מספר לילות במהלך הטיול, ממוקם ממש ביער העננים, ומספק לא רק תפאורה נהדרת וכמעט אלוהית, אלא גם חוויה חד-פעמית.

בעלי-חיים משונים וסביבה מוגנת

היכן שיש יערות וג'ונגלים, יש גם בעלי-חיים. וכזו היא קוסטה ריקה, עשירה בבעלי-חיים ייחודיים, בהם ניתן לצפות במהלך הטיול. ביום השביעי לטיול, נצא לפנות ערב לסיור לילי בשבילים הקסומים של יער העננים, ונצפה בציפורים המנמנמות על ענפי העצים, בטרנטולות וכבישים שמרגישים בבית, בצרצרים, לטאות, צפרדעים, קיפודים ואפילו נחשים. אל דאגה, המדריך שלנו מיודד עם בעלי החיים וכמעט שדובר את שפתם.

חופי הים של קוסטה ריקה

חופי הים של קוסטה ריקה ידועים כחופים מהיפים בעולם – חול לבן, מים טורקיז, ובצדדים – עצי דקל וצמחיה טרופית. כזה הוא חוף קאריו, בו נבקר במהלך הטיול ונוכל לנוח בחופיו כדי לרענן את הגוף ואת היום בשמש הנעימה של המדינה הטרופית.

סן חוזה – שופינג, שופינג ובילויים

סן חוזה היא בירת קוסטה ריקה, וכעיר בירה – היא ססגונית, גדולה, צבעונית ומזמינה את המבקרים לחוויית שופינג, בתי קפה וכיכרות הומי אדם. בנינו, אין טיול לחו"ל שלא עוצרים לפחות פעם אחת כדי להריח את המאפיה בכיכר העיר וגם לטעות, ולקנות מזכרות ומתנות לקרובים.

14 ימים של התפתחות אישית

בכל בוקר ערב, לאחר הארוחה ובזמן של רגיעה, נתכנס למפגש עם מורה של נומיינד לתכנים ושיעורים בנושאים מרתקים של התפתחות עצמית, ריפוי ואבחון, עולם היוגה והמדיטציה, עולם האסטרולוגיה והכוכבים ועוד, במטרה להפוך את הטיול לחוויה משנת חיים ומעצימה, בעזרתה תוכלו לקבל גם כלים ויכולות חדשות לצד החוויות והתמונות.

טיול מאורגן לקוסטה ריקה – חיבור בין החיצוני לפנימי

הטיול לקוסטה ריקה משלב בין תופעות טבע מרשימות, פלא בסדר גודל עולמי ותושבים מקומיים בעלי תרבות ייחודית, לבין העצמה אישית, חיבור לטבע ולעצמנו. בטיול שלנו, תזכו לשירות VIP, החל מהרישום ועד החזרה לארץ – פינוקים מדי ערב, מדריכים מקומיים וישראליים הפועלים יחדיו עבורכם, איכות האנשים בקבוצה שעושה את ההבדל ומחיר שכולל בתוכו את הכל – ללא הפתעות.

מחבר המאמר: חופית שומר
אודות כותב המאמר: חופית שמור, בת 30, עוסקת בכתיבת תוכן וקופירייטינג עם ניסיון של 5 שנים בתחום התיירות ככותבת תוכן וכסוכנת נסיעות
אימייל: לחץ כאן

פסטיבל נומיינד ים המלח

28-30/12/23
3 ימים של חגיגה לגוף ולנשמה – סדנאות, הרצאות, מסיבות והופעות

מרכז ההזמנות פתוח 24/7: 058-6244117
לתוכניה
לחץ כאן

טיול מאורגן לגואטמלה וקוסטה ריקה

24 בדצמבר – 7 בינואר 2024
טיול עומק לגואטמלה וקוסטה ריקה – להכנס לתוך חלום

מרכז ההזמנות פתוח 24/7: 058-6244117
לתוכניה
לחץ כאן

טיול מאורגן למקסיקו וגואטמלה

16-30/1/2024
טיול עומק למקסיקו וגואטמלה – להכנס לתוך חלום

מרכז ההזמנות פתוח 24/7: 058-6244117
לתוכניה
לחץ כאן

האירועים הקרובים שלנו

טיול לגואטמלה וקוסטה ריקה
בהמשך יפורסם
15 ימים, חצי פנסיון………………….
5,980$
באישור מיידי
מחיר לאדם ………………………..

טיול למקסיקו וגואטמלה
13-27/1/2025
15 ימים, חצי פנסיון………………….
6,250$
באישור מיידי
מחיר לאדם ………………………..

פסטיבל נומיינד סתיו
5-7/12/2024
3 ימים, חצי פנסיון………………….
2,345₪
באישור מיידי
מחיר לאדם ………………………..

גלילה לראש העמוד