אם אתה לא רוצה להיות חולה … דבר על הרגשות שלך.

רגשות ותחושות מוסתרים, מודחקים, סופם במחלות כמו: דלקת קיבה, כיב קיבה, כאבי גב, דלקות גרון, כאבים בעמוד השדרה. עם זמן, הדחקת רגשות עשויה להוביל לסרטן.
אז בואו נהיה כנים, נחלוק את רגשותינו ומחשבותינו האינטימיים, "הסודות" שלנו, הטעויות שלנו! … הדיאלוג, הדיבור, המילה, הינם תרופה חזקה וטיפול מעולה! אני מלמדת את מטופלי לבטא ולשחרר את התחושות, הרגשות והמהווים הכי אינטימיים שלהם גם אם זה לא מתבצע במילים, העיקר שהאנרגיה הכלואה תשוחרר.

אם אתה לא רוצה להיות חולה … קבל החלטות.

האדם המתלבט חי בספק, בחרדה, בייסורים. התלבטות מצטברת מובילה לבעיות, לדאגות ולתוקפנות. ההיסטוריה האנושית עשויה מהחלטות.
כדי להחליט חייבים לדעת לוותר, לדעת להפסיד יתרונות וערכים מסויימים, כדי לזכות באחרים. אנשים מתלבטים הם קורבנות של כאבים עיצביים, מחלות קיבה ומחלות עור.

אם אתה לא רוצה להיות חולה … חפש פתרונות.

אנשים שליליים לא מוצאים פתרונות ורק מגדילים את בעיותיהם. הם מעדיפים קינה, עצבות, רכילות, פסימיות. עדיף להדליק גפרור מאשר להתחרט על החשכה.
דבורה היא אמנם קטנה, אבל היא מייצרת את הדבר הכי מתוק שיש. אנחנו מה שאנחנו חושבים. המחשבה השלילית מייצרת אנרגיה שלילית שהופכת למחלה.

אם אתה לא רוצה להיות חולה … אל תעמיד פנים.

מי שמסתיר את המציאות מעמיד פנים, מציג מציאות אחרת, תמיד רוצה ומנסה לעשות רושם שהכל בסדר אצלו, הוא רוצה להראות מושלמות. זוהי עבודה קשה, מעמסה שאין כמוה.
זהו פסל ברונזה בעל רגלי חימר. אין דבר גרוע לבריאות מאשר לחיות ולהתנהל בהעמדות פנים ובצביעות. אילו הם אנשים עם הרבה ענפים ומעט שורשים. גורלם הוא בתי המרקחת, בתי החולים וכאבים.

אם אתה לא רוצה להיות חולה … קבל את עצמך.

דחייה עצמית, חוסר הערכה עצמית, גורמים לנו להרחיק את עצמנו. להיות עצמך הוא הליבה של חיים בריאים.
מי שלא מקבלים את עצמם הם מקנאים, קנאים, חקיינים, הרסניים. קבלה עצמית, קבלת היכולת להתקבל ולקבל ביקורת זו חוכמה, תחושה טובה ותרפיה.

אם אתה לא רוצה להיות חולה … בטח והאמן.

מי שלא בוטח ומאמין לא מתקשר, לא נפתח, לא מתחבר, אינו יוצר יחסים עמוקים ויציבים, לא יודע לרקום חברויות אמיתיות. ללא אמון, אין יחסים בין בני אדם. חוסר האמון הוא חוסר האמונה בעצמם, באחרים ובאלוהים.

אם אתה לא רוצה להיות חולה … אל תחיה בעצב תמידי.

הומור טוב, צחוק, מנוחה, שמחה, מובילים לבריאות ולחיים ארוכים. לאדם המאושר יש יכולת מופלאה להאיר את סביבתו. "הומור טוב מציל אותנו מידיי הרופא". אושר הינו בריאות ותרפיה.

תהיה מאושר, חייך, אהוב, תהנה מהטבע, מהשמש, מהגשם, מהרוח, מאור הכוכבים ומהירח; במילה אחת, תחייה… !!!!